خواص جادویی
عسل ارگانیک سبلان
تولید عسل طبی و طبیعی در منطقه مشگین شهر سبلال . تهیه و تولید ژل رویال ، شهد و ..


 

خواص شگفت انگیز عسل و بره وم و گرده گل

عسل‌هایی که در منطقه تولید می‌شوند به کاهش عوارض حساسیت در افرادیکه حساسیت‌های فصلی دارندکمک می‌کند، زیرا این عسل حاوی همان گرده‌هایی است که در افرادتولید حساسیت می‌کند و وجوداین مواددر عسل موجب تحریک تولیدimmune booster در بدن فرد حساس می‌گردد. بهترین حالت را در زمان مصرف یک قاشق چایخوری به صورت روزانه وبرای چند ماه می‌توان مشاهده کرد. 


 

تعاریف فراوانی از خواص شگفت انگیز گرده برای مصرف درتغذیه ی انسان استفاده شده است . بی شک گرده بعلت داشتن پروتئین بالا و مقادیری از مواد معدنی ، ویتامینها و چربیها یک ماده ی مغزی و همانطوری که به همراه شهد تنها غذای زنبورها را تشکیل میدهد یک ماده ی مغذی و مقوی در تغذیه ی انسان به شمار می آید . برخی از خواص گرده عبارتند از :درمان پروستات ، بیماریهای عصبی، افسردگی،آنتی بیوتیک کامل افزایش وزن،درمان ناتوانیهای جنسی ، کاهش فشار خون، درمان ورم روده ی بزرگ ، کاهش تب ، تنظیم سوخت وساز ، نرم کردن پوست ، کاهش قند خون و ... 

بره موم 

بره موم یکی از فراوردههای زنبور است که مواد اصلی تشکیل دهنده آن را از خارج به کندو حمل مینمایند . بره موم الکل زنبورهاست .خواص درمانی بره موم که یک داروی آنتی بیوتیک به شمار می آید در درمان اگزماو التهاب پوستی و مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد.


زهر زنبور عسل :

مایعی است تلخ مزه به رنگ روشن که دارای ترکیبات بسیار میباشد و دست کم 8نوع پروتئین در آن شناسایی شده است . از زهر زنبور عسل در درمان رماتیسم استفاده میشود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 16 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط معینی راد